dimecres, 7 de desembre del 2011

Redacció bancaixa


Redacció Bancaixa
Aquesta exposició, Atresorar Espanya,  forma part dels fons de  la H ispanic Society of America, fundada per Archer Milton.
Les fotografies que vam poder observar estaven situades  a Sevilla, Barcelona, Alacant i Granada. Podem observar a la gent d’abans, els carrers de l’època i la vida quotidiana de la gent.
De tots les fotografies que hi vaig observar, em va cridar l’atenció una d’elles.
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj84-14sx4l4TflNV6MF9JExB1WajshC5Nv1SVhaCtdAFDKtqaZMpC5ObJTaLdMqdVX-UGL3WVYmpra_Z3UUpO0MYegpHMhJF3FtHegU3j_EOVOLrHAdi9JUEDqJHY7vxI41CXKorWfF_xd/s400/800px-Oriola%252C_vista_del_riu_Segura_des_de_ponent__1870%252C_Jean_Laurent.jpg

Era una fotografia, que descrivia un riu llarg amb cases al seu voltant, i en l’aigua es veia el reflex de les cases, a més estava en color sèpia. Es impactant com la va fotografiar el famós Jean Laurent.
Va ser un dels fotografs més importants que va treballar a Espanya al segle XIX. Va escomençar a interessar-se per la pintura al 1855, prenent vistes panoràmiques, paisatges, monuments, obres publiques i retratant a persones.
A mi em va agradar molt l’exposició, ja que  vaig vore 77 fotografies precioses i vaig poder disfrutar amb elles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada